مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-13فناوري

مشکل اینترنت سه روستای دلیجان برطرف شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی از حل مشکل اینترنت 3 روستای شهرستان دلیجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، لادن مهدوی ظهر امروز در بازدید از روستاها و مناطق شهری دلیجان اظهار کرد: در شهرستان دلیجان روستاهایی چون درب جوقا، خاوه، دوریدان با مشکل اینترنت مواجه هستند که تلاش برای رفع مشکل با جدیت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: درشهرستان محلات نیز روستاهای بزیجان، گلچشمه ، چهلرز  با چالش هایی در زمینه  تلفن و اینترنت مواجه اند که رفع این چالش با جدیت در دستور کار است.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی بیان کرد: اینترنت روستاهای توت، مزوش، هستیجان برطرف و بزودی مشکل روستای راونج مرتفع و فیبر نوری دودهک، آبگرم، خورهه و نخجیروان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی بیان داشت: همچنین قرار است در خصوص رفع چالش اینترنت روستای بزیجان چاره اندیشی شود.

مهدوی گفت: در حال حاضر از مجموع یک هزار و 666 روستا در استان مرکزی یک هزار و  117 روستا معادل 96 درصد دارای زیر ساخت های ارتباطی هستند.

به گفته وی 23 درصد جمعیت استان در روستاها و 73 درصد در شهرهای استان ساکن هستند و پوشش اینترنت شهری با کیفیت 4G یا 3G برقرار است و مشکلی در ارائه اینترنت در این مناطق وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اینترنت سه روستای دلیجان برطرف شد

مشکل اینترنت سه روستای دلیجان برطرف شد