مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13سياسي

بهره برداری از جاده ابریشم نیازمند توسعه راه آهن کشور است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهره برداری از جاده ابریشم در راستای ارتباط استان ها با هم نیازمند توسعه راه آهن کشور است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهره برداری از جاده ابریشم در راستای ارتباط استان ها با هم نیازمند توسعه راه آهن کشور است.

عبدالناصر همتی در گفت و گو با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق شبکه استانی افزود: بخش زیادی از مردم در تمام استانها گرفتار بیکاری و تامین معیشت هستند و تغییر ریل اقتصادی کشور ضروری است.

وی با اشاره به اینکه حاکم شدن سیاست بر اقتصاد به وضوح در همه جای کشور قابل مشاهده است، اظهارکرد: اداره کشور و توسعه اقتصادی با مشکلات زیادی رو به رو است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بخش زیادی از مردم در تمام استانهای گرفتار بیکاری و تامین معیشت هستند، خاطرنشان کرد: تغییر ریل اقتصادی کشور جز اولویت های اصلی بنده است.

همتی حاکم شدن سیاست بر اقتصاد را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و تصریح کرد: این نگاه در استانها باعث شده از پتانسیل های آنها به نحو احسن برای توسعه اقتصادی استفاده نشود.

وی داشتن نگرش اقتصادی در بین مسئولان را کم دانست و ادامه داد: در دنیا سیاست در خدمت اقتصاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از جاده ابریشم نیازمند توسعه راه آهن کشور است

بهره برداری از جاده ابریشم نیازمند توسعه راه آهن کشور است