مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13سياسي

دعوت جاثلیق آرام اول از ارامنه ایران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری


جاثلیق کل ارامنه حوزه دینی سیلیسی آرام اول طی نامه ای از سه خلیفه ارامنه ایران درخواست کرد که از پیروان تحت حمایت خود دعوت به عمل آورده تا به عنوان شهروندانی وفادار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

- جاثلیق کل ارامنه حوزه دینی سیلیسی آرام اول طی نامه ای از سه خلیفه ارامنه ایران درخواست کرد که از پیروان تحت حمایت خود دعوت به عمل آورده تا به عنوان شهروندانی وفادار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح زیر است: اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه ارامنه آذربایجان اسقف سیپان کچه چیان خلیفه ارامنه اصفهان اسقفان گرامی، همانگونه که مستحضرید تا چند روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب رییس جمهوری آینده کشور برگزار خواهد شد.

از شما می خواهیم تا از پیروانی که تحت حمایت روحانی ما قرار دارند درخواست نمایید به عنوان شهروندانی وفادار حضور و مشارکت در انتخابات را وظیفه مهم خود بدانند.

دوستی و همکاری میان ارامنه و ایرانیان ریشه های عمیق در تاریخ دارد.

جامعه ارامنه ایران که از قرن ها پیش در جمهوری اسلامی ایران ساکن شده است بخش جداناپذیر جامعه ایران به شمار آمده و به عنوان شهروندانی آگاه به وظایف خود عمل کرده و و در امر توسعه و پیشرفت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جاثلیق آرام اول از ارامنه ایران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت جاثلیق آرام اول از ارامنه ایران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری