مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13اقتصادي

راه اندازی دفاتر نوآوری در کنیا/ حمایت برای حضور در بازارهای بین المللی


معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه از شرکت ها برای حضور در عرصه بین المللی حمایت می کنیم، گفت: این شرکت ها می توانند در کنیا به واسطه خانه نوآوری، - ، سیاوش ملکی فر امروز در برنامه یکشنبه های صادراتی؛ پذیرش هیئت تجاری و فناوری در حوزه کشاورزی از کشور کنیا که به صورت آنلاین در محل در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در حال حاضر صندوق نوآوری و شکوفایی 60خدمت ابزار مالی را به شرکت های دانش بنیان ارائه می کند.

وی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه مفصلی برای حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه بین المللی دارد، عنوان کرد: اکنون بیش از شش هزار شرکت دانش بنیان در 45 پارک علم و فناوری فعالیت می کنند و این پتانسیل صادراتی برای آنها وجود دارد.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه عمده شرکت های دانش بنیان در لبه تکنولوژی کار می کنند، گفت: در حال حاضر حدود 200 مرکز رشد و حدود 200 شتابدهنده و به عبارتی مرکز رشد خصوصی در حال فعالیت هستند.

ملکی فر یادآور شد: براساس آخرین آمار صادراتی، 450 شرکت دانش بنیان (10 درصد از کل دانش بنیان ها) حدود یک میلیون دلار صادرات داشته اند.

وی گفت: صندوق نوآوری برای توسعه همکاری بین المللی شرکت ها ابزارهای متنوعی را در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر نوآوری در کنیا/ حمایت برای حضور در بازارهای بین المللی

راه اندازی دفاتر نوآوری در کنیا/ حمایت برای حضور در بازارهای بین المللی