مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13سياسي

تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست خبر داد و گفت: ورود محیط زیست به حوزه شورای فرهنگ عمومی در دولت دوازدهم اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژیلا آقایی امروز در مراسم رونمایی از سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست که امروز با حضور عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - و عباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت هم افزایی بین دستگاهی در حوزه محیط زیست گفت: ورود محیط زیست به حوزه شورای فرهنگ عمومی در دولت دوازدهم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تدوین سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست در راستای اصل 50 قانون اساسی و بندهای 12 و 14 سیاست های کلی محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و در نهایت با همکاری این شورا و سازمان حفاظت محیط زیست سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست مصوب و ابلاغ شد.

آقایی با بیان اینکه این سند حاوی هفت راهبرد و 54 اقدام است و هدف های مختلفی ازجمله افزایش مشارکت بین بخشی و بین دستگاهی برای ترویج فرهنگ از محیط زیست را دنبال می کند، تصریح کرد: درحال حاضر محیط زیست کشور با معضلات متعددی از جمله آب، خاک، هوا، خشکسالی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست

تصویب و ابلاغ سند ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست