مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13سياسي

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین نظم و امنیت انتخابات است


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای تأمین امنیت کامل این حماسه بزرگ ملی و دشمن شکن در 28 خرداد خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری با بیان اینکه انتخابات جلوه ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امنیت انتخابات از اولویت های مهم نیروی انتظامی است.

انتخابات آبرو و حیثیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنچه برای ما مهم است تأمین نظم و امنیت انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم می باشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام تمرکز و توان خود را برای خلق حماسه ای بزرگ در سایه نظم و امنیت به کار خواهیم گرفت، عنوان کرد: به یاری خداوند متعال و با همت مجموعه همکاران در پلیس استان سعی داریم نظم و امنیت انتخابات پیش رو را به بهترین شکل ممکن در سطح استان برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تأمین امنیت انتخابات، شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.

سردار طاهری یاد آور شد: کارکنان نیروی انتظامی، نماینده حاکمیت در اجرای قانون و پاسداری از نظم و امنیت انتخابات هستند از این رو حساسیت و دقت در نحوه رفتار و عمل کارکنان این نیرو امری حیاتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین نظم و امنیت انتخابات است

پلیس سیستان و بلوچستان آماده تامین نظم و امنیت انتخابات است