مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-13سياسي

تجمع مردمی اهواز به تایید دانشگاه علوم پزشکی این شهر رسیده است


ستاد انتخاباتی مردمی حامی آیت الله رییسی در اهواز پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در تجمع حامیان این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرده تجمع مردمی به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد انتخاباتی مردمی حامی آیت الله رییسی در اهواز در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی آمده است: متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه های متناقضی صادرکنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که ای کاش به جای صدور بیانیه پشت درهای بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می کردند.

آنطور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسوول میان خودشان بعد از هشت سال بود، پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا بطور کامل اجرایی شده بود و ظرف روزهای گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد آیت الله رییسی منتشر شده است.

حتی فراتر از وظایف ابلاغی در پروتکل، جهت تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردمی اهواز به تایید دانشگاه علوم پزشکی این شهر رسیده است

تجمع مردمی اهواز به تایید دانشگاه علوم پزشکی این شهر رسیده است