مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-13سياسي

حضور بیش از 25 هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، از حضور بیش از 25 هزار عامل اجرایی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، از حضور بیش از 25 هزار عامل اجرایی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان خبر داد.

سعید صفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات، تمهیدات لازم برای انتخابات 28 خردادماه و ایجاد زمینه برای حضور مردم در انتخابات اتخاذ شده که یکی از این اقدامات، افزایش تعداد شعب اخذ رأی بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 1063 شعبه اخذ رای برای نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است که در مقایسه با ادوار گذشته شاهد افزایش 15 درصدی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی در استان هستیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، استقرار شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در این رابطه با استفاده از خودروهای کمک فنردار صندوق های رای به نقاط صعب العبور نیز ارسال خواهد شد تا همه واجدان شرایط، امکان حضور در انتخابات را داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 25 هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان

حضور بیش از 25 هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان