مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-13اقتصادي

نصب تجهیزات برج های خنک کننده هیبریدی در ذوب آهن اصفهان


اجرای عملیات دمونتاژ برجهای خنک کننده طرح قدیم و نصب تجهیزات برج های خنک کننده هیبریدی ایستگاه ریخته گری شماره پنج بخش فولادسازی درخردادماه سال جاری با موفقیت اجرا شد.

- اخبار شرکتها؛ محمدرضا یزدان پناه مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات کارخانه ذوب آهن اصفهان با اشاره به این که اجرای پروژه های متعدد مربوط به اصلاح و بهینه سازی الگوی مصرف آب سابقه طولانی مدت در کارخانه ذوب آهن دارد گفت: در سیستم قبلی برج های خنک کننده ایستگاه ریخته گری شماره پنج با توجه به اتلاف قابل توجه آب و عدم تامین دمای موردنیاز، تصمیم به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و جایگزینی با طرح های جدید در برج مذکور گردید.

در برج های جدید نصب شده که از نسل جدید برج های موجود در سطح کشور می باشد، با قابلیت داشتن مکانیزم تقطیر کننده یا کندانسه گیر و الیمیناتور (رطوبت گیر) و وجود آب بندها، تلفات آب و بخارات حاصل از فرآیند را کاهش داده و سطح اتلاف انرژی را به حداقل ممکن می رساند.

ذوب آهن به جمع چند کارخانه محدود دارنده برجهای خنک کننده هیبریدی در کشور پیوست  وی اضافه کرد: کلیه عملیات فوق ظرف مدت 21 شبانه روز شامل دمونتاژ کلیه تجهیزات برج های قبلی و پیش مونتاژ قطعات و درنهایت نصب، تست و راه اندازی با موفقیت به انجام رسید و با اتمام عملیات فوق کارخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تجهیزات برج های خنک کننده هیبریدی در ذوب آهن اصفهان

نصب تجهیزات برج های خنک کننده هیبریدی در ذوب آهن اصفهان