مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-13سياسي

انتخاب آگاهانه و صحیح، ضامن رهایی جامعه از آسیب ها و مشکلات است


تولیت مدرسه علمیه مروی انتخاب آگاهانه و صحیح را ضامن رهایی جامعه از آسیب های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: رییس جمهور و کابینه اش نباید اهل ظلم و ستم به مردم باشند.

- ، آیت الله محمدباقر تحریری در سومین جلسه از شرح نامه امام علی (ع) به مالک اشتر به تبیین ویژگی های رییس جمهور و کابینه او پرداخت و اظهار داشت: رییس جمهور باید اهتمام ویژه ای به حفظ ایمان و تقوای خود و جامعه داشته باشد و این امر جز در سایه اطاعت از دستورات دین تحقق پیدا نمی کند.

تولیت مدرسه علمیه مروی ادامه داد: برای اینکه مسؤولان همواره در این مسیر باشند حضرت علی (ع) می فرمایند باید اهل ورع و صداقت بوده و با صادقان که می خواهند صادقانه خدمت کنند و دغدغه دین و مردم را دارند ارتباط داشته باشند؛ مسؤول مؤمن و متقی در شعار دم از مردم نمی زند که در زندگی توجهی به حال آنان نداشته باشد؛ بنابراین مسؤول یک جامعه باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشد و از تعریف تمجید کنندگان نه خوشحال شود و نه اجازه دهد دیگران از او تعریف بی جا داشته باشند زیرا چنین جایگاهی باعث می شود چاپلوسان اطراف فرد را بگیرند.

وی افزود: این چاپلوسها و تملق گوی ها همواره بدی ها را می پوشانند و کارهایی که انجام نشده را جلوه می دهند و به اسم فرد معرفی می کنند؛ بنابراین این امور در زندگی مادی دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب آگاهانه و صحیح، ضامن رهایی جامعه از آسیب ها و مشکلات است

انتخاب آگاهانه و صحیح، ضامن رهایی جامعه از آسیب ها و مشکلات است