مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-13سياسي

فرهنگی بودن نقطه اشتراک لیست فرهنگیان است/ لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگیان


عضو ائتلاف فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگی بودن نقطه اشتراک لیست این صنف است تا از ظرفیت این قشر بهره گرفته شود، گفت: ما فرهنگیان به عنوان یک شهروند در تلاش هستیم تا دردی از درد مردم کم شود.

-  رحیم نوری پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در شهر ظرفیت هایی وجود دارد که از آن استفاده نشده است، اظهار کرد: خود فرهنگیان یکی از این ظرفیت ها هستند و دریایی از تخصص در آموزش و پرورش نهفته که باید شناسایی و از آن استفاده شود که متاسفانه مغفول مانده است.

عضو ائتلاف فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه جای مسرت دارد که در شورای فعلی، فرهنگیان حاضر پاک دستی این قشر را نشان دادند، گفت: تلاش شده با نام فرهنگیان وارد انتخابات شویم تا هم ضمن استفاده از ظرفیت فرهنگیان، از پاک دستی این قشر  هم بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه از قشر فرهنگیان در تربیت شهروند خوب نیز می توان استفاده کرد، گفت: این مهم با حضور در شورای شهر امکان پذیر است و برای داشتن شهر مناسب باید شهروند مسؤول داشت که این با حضور فرهنگیان در شورای شهر میسر است.

عضو ائتلاف فرهنگیان زنجان با اشاره به وجود معاونت فرهنگی شهرداری گفت: این معاونت تنها هزینه و اقدام به چاپ بنر می کند اما باید پشت این اقدامات هزینه بر فکر هم وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی بودن نقطه اشتراک لیست فرهنگیان است/ لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگیان

فرهنگی بودن نقطه اشتراک لیست فرهنگیان است/ لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگیان