مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13اقتصادي

پیش بینی 8000 میلیارد تومان یارانه در بودجه برای بخش کشاورزی


معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بودجه امسال 8 هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات کشاورزی دیده شده است که در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه بخش کشاورزی، - ایسنا/فارس معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بودجه امسال 8 هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات کشاورزی دیده شده است که در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه بخش کشاورزی، استفاده خواهد شد.

محمد مهدی برومندی یکشنبه 23 خرداد در سفر به استان فارس با اشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی، سفره های مردم را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی به تحریم ها نه بسیار محکمی گفت و به عنوان تنها بخشی بود که رشد اقتصادی مثبت داشت.

به گفته او، با وجود تحریم ها، جنگ اقتصادی و محدودیت های زیاد سال گذشته از جمله شیوع ویروس کرونا، بخش کشاورزی ایران نزدیک به 6 میلیارد دلار درآمد ارزی را رقم زد.

برومندی، نگاه توسعه ای در بخش کشاورزی را یک نگاه دانش محور دانست و افزود: بنا داریم با توسعه پایدار در بخش کشاورزی، حفظ آب، خاک و منابع برای نسل های آینده تداوم پیدا کند.

تولید محصولات ارگانیک صادرات محور معاون وزیر جهاد کشاورزی، به مشکلات تولیدکنندگان در صادرات محصول نیز گریزی زد و گفت: توفیق در تحقق ماموریت های بخش کشاورزی به هم افزایی جمعی بین بخشی و فرا دستگاهی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 8000 میلیارد تومان یارانه در بودجه برای بخش کشاورزی

پیش بینی 8000 میلیارد تومان یارانه در بودجه برای بخش کشاورزی