مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13اقتصادي

پیگیری فرار مالیاتی دارندگان کارت بازرگانی در همدان


هیأت بازرسی استان همدان طی اقداماتی موضوع فرار مالیاتی تعدادی از دارندگان کارت بازرگانی در استان را مورد پیگیری قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان همدان، پیرو استقرار هیأت بازرسی در شرکت آب منطقه ای اقداماتی در جهت جلوگیری از تشدید بحران آب و ممانعت از برداشت های مازاد بر پروانه بهره برداری از چاه های کشاورزی استان انجام شده است.

در همین راستا از معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خواسته شد با استفاده از تمام قابلیت ها و ظرفیت های موجود اقدام به تأمین و نصب دستگاه های کنتور حجمی هوشمند، برای کنترل و سنجش میزان برداشت چاه های فاقد کنتور نماید که در این راستا تعداد 427 دستگاه کنتور حجمی هوشمند در سال 1399 بر روی چاه های کشاورزی نصب و به میزان یک میلیون مترمکعب صرفه جویی آب از منابع و سفره های زیرزمینی صورت گرفته است.

همچنین با پیشنهاد و پیگیری بازرسی کل استان همدان، شناسایی چاه های غیرمجاز و معرفی مالکین آن ها به مراجع قضایی در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گرفته و در سال 1399 تعداد 524 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی پر شد که در این راستا به میزان 16.

1 میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فرار مالیاتی دارندگان کارت بازرگانی در همدان

پیگیری فرار مالیاتی دارندگان کارت بازرگانی در همدان