مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13سياسي

آیت الله رییسی در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد


رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تاکید کرد: عملکرد آیت الله رییسی نشان داده که در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد.

- ، افشین بازگیر امروز یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: شرایطی که امروز در کشور به وجود آمده و نارضایتی های که شاهد هستیم به واسطه عملکرد بسیار بد و ضعیف مسئولان بوده است.

وی افزود: یکی از موارد که مردم به شدت از آن گلایه دارند، بروز فساد و رانت در برخی بخش ها و حمایت برخی مسئولان از مفسدان است؛ کما اینکه برخی از افراد که از رانت های بزرگ استفاده کردند از نزدیکان مسئولان بودند.

رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: امروز مردم به دنبال مبارزه با فساد، رانت و بازگشت شرایط اقتصادی و معیشتی به وضعیت مطلوب هستند و این وظیفه دولت بعدی است که عملکرد دولت فعلی را جبران کرده و امید را در دل مردم به وجود آورد.

بازگیر عنوان کرد: آیت الله رییسی در مدت حضورش در قوه قضاییه همان گونه که مردم انتظار داشتند به صورت جدی با فساد مبارزه کرد و در این راه اول از دل قوه قضاییه شروع کرد و در ادامه بسیاری از مدیران فاسد دولتی را پای میز محاکمه کشاند و در برابر فشارها ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد

آیت الله رییسی در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد