مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13سياسي

آگاهی از قوانین لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است


رییس حوزه قضایی بهاباد رعایت مر قانون در انتخابات ضروری است، گفت: آگاهی از قوانین، اصول اخلاق انتخاباتی و تمکین از قانون، لازمه پیشگری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، علیرضا ایزدی صبح امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: رعایت اصول اخلاق انتخاباتی، حفظ احترام یکدیگر، خودداری از تبلیغات غیرمجاز و خارج از چارچوب های قانونی توسط نامزدها بالاترین الگوی تمکین از قانون برای مردم است.

وی افزود: تبلیغات این دوره از انتخابات با توجه به این که بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می پذیرد از حساسیت بالاتری برخوردار است.

رییس حوزه قضایی بهاباد تاکید بر تبیین دقیق و واضح وظایف اعضای ستاد رصد فضای مجازی کرد و گفت: دستگاه قضا، افراد متخلف در فضای مجازی و رسانه های مختلف در ایجاد کردن فضای ناامن انتخاباتی و ترغیب کردن مردم در کاهش مشارکت و یا تحریم انتخاباتی را شناسایی و برخورد قاطع و قضایی خواهد کرد.

ایزدی با بیان این که در امر انتخابات اولویت اصلی دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرایم انخاباتی و برخورد قاطع با خاطیان است، تصریح کرد: تعامل و همکاری دستگاه های ذی ربط در برگزاری انتخابات نقش بسیار بسزایی در سلامت انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی از قوانین لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است

آگاهی از قوانین لازمه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی است