مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-13اجتماعي

ثبت یک میلیون تخلف در تردد جاده های اردبیل


معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورها و جاده های مواصلاتی استان اردبیل بیش از یک میلیون و 101 هزار تخلف در ترددهای جاده ای استان اردبیل به ثبت رسیده است.

- ایسنا/اردبیل معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورها و جاده های مواصلاتی استان اردبیل بیش از یک میلیون و 101 هزار تخلف در ترددهای جاده ای استان اردبیل به ثبت رسیده است.

عبدی 23 خرداد در جریان بازدید از تجهیزات مدرن الکترونیکی در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: دستگاه های الکترونیکی ثبت تخلفات در جاده ها نسبت به ثبت و ارسال تخلفات به رانندگان اقدامات به موقعی را انجام می دهند تا کوچکترین تخلف ثبت و ضبط شده و به اطلاع راننده برسد.

وی با بیان اینکه در 29 نقطه استان دستگاه های ثبت تخلفات به صورت فراگیر فعالیت مستمری را دارند، تصریح کرد: در دو ماه گذشته بیشترین تخلفات در جاده های استان مربوط به سرعت غیرمجاز بوده که عمدتا در محور مشگین شهر - کنگرلو، مشگین شهر به سمت پارس آباد و گرمی به سمت بیله سوار به ثبت رسیده است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 142 سامانه هوشمند سرعت سنج را در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک میلیون تخلف در تردد جاده های اردبیل

ثبت یک میلیون تخلف در تردد جاده های اردبیل