مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-13سياسي

اعلام برنامه های روز جهانی اهدا کنندگان خون در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با طرح این موضوع که 14 ژوئن هر سال به نام روز جهانی اهداکننده خون نامگذاری شده است، تاکید کرد: - سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، به تشریح برنامه های روز جهانی اهداکنندگان خون در کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با طرح این موضوع که 14 ژوئن هر سال به نام روز جهانی اهداکننده خون نامگذاری شده است، تاکید کرد: شعار امسال با عنوان اهدای خون تو، تداوم تپش قلب جهان انتحاب شده است.

وی افزود: این شعار بر نقش کلیدی اهداکنندگان در ارتقاء سلامت جهان و نجات جان انسان ها تاکید دارد و از همه مردم در هر نقطه از این جهان درخواست می کند که به طور مستمر خون اهداکنند.

تمرکز کمپین امسال بر نقش جوانان در تضمین خون سالم و کافی است.

اهداف کمپین امسال1- تقدیر از اهداکنندگان و افزایش آگاهی های عمومی در خصوص نیاز به اهدای خون مستمر و داوطلبانه2- ارتقاء ارزش های اجتماعی اهدای خون و نقش آن در اتحاد و همبستگی اجتماعی3- تشویق جوانان به اهدای خون در فراخوان های بشر دوستانه و الهام بخشیدن به دیگران برای شرکت در این فراخوان ها4- استفاده از پتانسیل جوانان در ارتقاء سلامتسخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: امسال نیز همانند سال پیش در تلاش هستیم که با توجه به شیوع بیماری کووی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های روز جهانی اهدا کنندگان خون در ایران

اعلام برنامه های روز جهانی اهدا کنندگان خون در ایران