مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-13اقتصادي

70 درصد فارغ التحصیلان در شرکت های فناور مشغول به کار هستند


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: طبق آمار در پارک های علم و فناوری کشور بیش از 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی در شرکت های فناور و دانش بنیان مشغول به کار هستند.

- به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در ادامه سفر به استان گیلان ضمن بازدید از بخش های مختلف پارک علم و فناوری گیلان و پروژه توسعه زیرساخت های طرح جامع این پارک، مراکز رشد این استان شامل مجتمع نیم صنعتی فشتام و مرکز رشد صنایع خلاق رشت و مرکز رشد واحدهای فناوری بندر انزلی، با مدیران این شرکت های فناور و دانش بنیان دیدار و گفت وگو کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در کل کشور 49 پارک علم و فناوری ایجاد شده و هر یک از استان های کشور یک پارک علم و فناوری مستقر در استان دارد، اظهار کرد: یکی از پارک های علم و فناوری رشد یافته و بسیار فعال ما در استان گیلان، همین پارک علم و فناوری گیلان است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به مدیریت پارک ها در کشور بیان کرد: عمده پارک های ما برخواسته از دانشگاه هستند، هم نیروی انسانی و هم مدیریت پارک ها، که بیشتر مدیران مراکز رشد و رؤسای پارک های کشور از اساتید دانشگاه هستند؛ چراکه در دانشگاه هم از نظر علمی و هم از نظر اجرایی تجربه کسب کرده اند و خوشبختانه این امر سبب شده پیوند وسیع و مستمری را با نهادهای علمی و دانشگاه ها برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد فارغ التحصیلان در شرکت های فناور مشغول به کار هستند

70 درصد فارغ التحصیلان در شرکت های فناور مشغول به کار هستند