مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-13دانش

تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با هوش مصنوعی


یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از تولید ماسک های سه بعدی بومی سازی شده (face fish) خبر داد و گفت: با استفاده از پردازش تصویر (image processing) و هوش مصنوعی ماسکی را طراحی کردیم که با صورت ایرانی ها بیشترین سازگاری را داشته باشد.

- یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از تولید ماسک های سه بعدی بومی سازی شده (face fish) خبر داد و گفت: با استفاده از پردازش تصویر (image processing) و هوش مصنوعی ماسکی را طراحی کردیم که با صورت ایرانی ها بیشترین سازگاری را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی شیرمحمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اهمیت مد و فشن و جذابیت های ظاهری تولید ماسک ها در سراسر جهان اظهار کرد: هم اکنون در ایران مانند بسیاری از کشورها، ماسک جزو مد و فشن محسوب می شود که این باعث شده است تا علاوه بر راندمان و سلامتی، زیبایی نیز در نظر گرفته شود.

وی گفت: از این رو ما نسبت به تولید و بومی سازی ماسک های سه بعدی یا فیش فیس که روی صورت به خوبی می نشیند، با دهان در تماس نیستند، زیبایی جالب توجهی دارند و علاوه بر آن نیز دارای راندمان خوبی هستند، اقدام کردیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: هم چنین باتوجه به این که ماسک های چینی، کره ای و ژاپنی دارای قالب های کوچک و ماسک های اروپایی دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با هوش مصنوعی

تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با هوش مصنوعی