مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-13اقتصادي

طراحی و تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با کمک هوش مصنوعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مهدی شیرمحمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پالایه گستر سیمرغ ایرانیان با اشاره به سابقه 11 ساله شرکت در تولید ماسک گفت: - یک شرکت دانش‎بنیان ایرانی از تولید ماسک های سه بعدی بومی سازی شده (face fish) با استفاده از هوش مصنوعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مهدی شیرمحمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پالایه گستر سیمرغ ایرانیان با اشاره به سابقه 11 ساله شرکت در تولید ماسک گفت: با شیوع کرونا در جهان، تغییرات سریع، بزرگ و محسوسی ایجاد شد و زمینه فعالیت ما نیز با شدت و شیب بیشتری دچار تغییر شد.

بیشترین تغییر رخ داده در بحث تیراژ تولید بود، قبل از شیوع کرونا روزانه 5 الی 6 هزار عدد ماسک تولید میکردیم، اما با شیوع کرونا، در کمتر از 10 روز توانستیم ظرفیت تولید خود را 8 برابر کنیم و در فاز اول، روزانه 40 هزار ماسک تولید کردیم.

وی در ادامه این نکته را یادآورد شد که رصد بازار جهانی و پیش بینی شیوع کرونا در کشور منجر برنامه ریزی جهت تهیه و تامین تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز و کافی برای 6 ماه، جذب نیروی مورد نیاز و گسترش فضای کاری شد.

در نتیجه با اعلام شیوع کرونا در ایران، ما شرایط لازم برای تامین نیاز داخل را در اختیار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با کمک هوش مصنوعی

طراحی و تولید روزانه 60 هزار ماسک سه بعدی بومی سازی شده با کمک هوش مصنوعی