مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-13اقتصادي

67 پرونده تخلف صنفی میوه و تره بار در استان سمنان ثبت شد


معاون نظارت ، بازرسی صمت استان سمنان درباره نتایج طرح نظارتی اصناف در سطح استان، گفت: در این طرح نظارتی که به مدت دو روز 67 پرونده تخلف شناسایی و به ثبت رسید.

- ، مهدی یحیایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی و به میزبانی صمت استان سمنان با بیان اینکه طرح نظارتی میوه و تره بار در استان اجرا شد، بیان کرد: این طرح نظارتی در راستای اجرای برنامه های ابلاغی و سیاست ها و اهداف مورد نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت میوه و تره بار، رصد و پایش بازار این کالا انجام شده است.

وی افزود: در این طرح نظارتی که به مدت دو روز و با برگزاری گشت های مشترک و تجمیع بازرسان سازمان و اتاق اصناف در سطح استان سمنان بمنظور بررسی بازار میوه و تره بار انجام گرفت، تعداد بیش از 460 مورد بازرسی از میادین میوه و تره بار، غرفه های عرضه مستقیم و واحدهای صنفی استان انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طی این بازرسی ها، 67 مورد پرونده تخلف با عناوین تخلف گران فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم درج قیمت تنظیم که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

یحیایی خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 پرونده تخلف صنفی میوه و تره بار در استان سمنان ثبت شد

67 پرونده تخلف صنفی میوه و تره بار در استان سمنان ثبت شد