مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-13سياسي

قدرت مدیریتی؛ حلقه مفقوده توسعه در ایران اسلامی


حضور عناصر خودباخته در مجاری تصمیم سازی، باعث مخدوش کردن کارآمدی و تقویت باور به نا کارآمدی نظام اسلامی شده است که بی شک چنین تفکری با آرمان ها و آموزه های امامین انقلاب هیچ سنخیتی ندارد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی ایران اسلامی در آستانه قرن جدید و به دنبال تحول و دگرگونی در گام دوم انقلاب و هموار کردن موانع رشد و توسعه جامعه، حساس ترین انتخابات ریاست جمهوری را در دوره سیزدهم پیش رو دارد.

عملکرد نامیمون و کم ثمر دولت ها در طی سال های گذشته حاکی از وجود نارسایی در بخش مدیریتی کلان جامعه در ساختار اجرایی کشور است ، امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یک ضرورت حیاتی و تاریخی تبدیل شده است و قطعا باید تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود.

همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیرگذاری بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است، به همین دلیل است که دشمنان داخلی و خارجی از هیچ گونه تلاشی برای انحراف افکار عمومی و فرافکنی و توطئه در قالب های مختلف برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبودند.

دقیقا انتخابات و مشارکت سیاسی مردم را که به عنوان یکی از مولفه های قدرت، مشروعیت و مقبولیت یک نظام است و شاخصی برای قدرت مانور سیاسی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مدیریتی؛ حلقه مفقوده توسعه در ایران اسلامی

قدرت مدیریتی؛ حلقه مفقوده توسعه در ایران اسلامی