مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-13ورزشي

راهیابی کرمانشاه به دور نهایی لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران


با پایان دور برگشت رقابت های اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران، تیم کرمانشاه به عنوان تیم دوم گروه الف به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.

- ایسنا/کرمانشاه با پایان دور برگشت رقابت های اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران، تیم کرمانشاه به عنوان تیم دوم گروه "الف" به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.

حسین شیروانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ، اظهار کرد: در این مرحله عملکرد ورزشکاران کرمانشاهی بهتر از دور رفت بود و توانستیم در جایگاه دوم گروه خود قرار بگیریم و راهی مرحله نهایی شویم.

وی تصریح کرد: در دور رفت این رقابت ها، باتوجه به آسیب دیدگی دو نفر از ورزشکارانمان برابر تیم استحکام سازه شانی بابلسر نتیجه را واگذار کردیم، اما برای دور برگشت با جایگزین کردن نفرات ذخیره توانستیم پیروز شویم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در اوزان 59، 66، 74 و منفی 120 کیلوگرم مدال طلا گرفتیم و یک نقره، یک برنز و دو مقام چهارمی دستاورد دیگر اوزان ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی کرمانشاه به دور نهایی لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران

راهیابی کرمانشاه به دور نهایی لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران