مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-13اقتصادي

50 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تثبیت 50 هزار شغل در استان یزد به دنبال رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تثبیت 50 هزار شغل در استان یزد به دنبال رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به برخی مشکلات موجود در صنایع استان یزد، اظهار کرد: برخی واحدهای صنعتی استان با مشکلات کمبود نقدینگی، کمبود سرمایه در گردش، مشکلات جرائم تامین اجتماعی و مالیاتی مواجه هستند.

وی عنوان کرد: مشکلات این واحدها با پیگیری های مستمر سازمان صمت استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و بسیاری از این مشکلات با تعامل دستگاه های ذیربط برطرف شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: با رفع این مشکلات و رسیدگی به مسائل واحدهای صنعتی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مانع زدایی در مسیر تولید، خوشبختانه فعالیت واحدها استمرار یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان، علمدار یزدی در پایان اظهار کرد: استمرار فعالیت این واحدها و رفع مشکلات آنها، تثبیت 50 هزار شغل در استان را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد

50 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد