مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-13بين الملل

تحسین گروه هفت از بایدن بعد از آشوب کامل دوران ترامپ


یک منبع آگاه به مذاکرات در اجلاس گروه هفت به خبرگزاری رویترز گفت، جو بایدن بر خلاف دونالد ترامپ لحن و رویکردی کاملا متفاوت را در قبال اجلاس گروه هفت در پیش گرفته و اجازه به بحث صریح و شراکتی درباره مسائل جهانی بدون ایجاد آشوبی مختل کننده را داده است.

- تحسین گروه هفت از بایدن بعد از "آشوب کامل" دوران ترامپ یک منبع آگاه به مذاکرات در اجلاس گروه هفت به خبرگزاری رویترز گفت، جو بایدن بر خلاف دونالد ترامپ لحن و رویکردی کاملا متفاوت را در قبال اجلاس گروه هفت در پیش گرفته و اجازه به بحث صریح و شراکتی درباره مسائل جهانی بدون ایجاد آشوبی مختل کننده را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع تصریح کرد: قبلا این اجلاس عادت به آشوب کامل داشت.

قبل از این ما تمام وقت عصبی بودیم و تلاش می کردیم که گروه هفت دست نخورده بماند و حالا شما دیگر مجبور نیستید نگران آن باشید.

او ادامه داد: شما می توانید بحثی صریح داشته باشید بدون اینکه مجبور باشید در شروعش بگویید، خیر، روسیه قرار نیست دوباره به گروه هفت برگردد.

این در حالی است که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه نیز پیشتر روز شنبه گفت، آمریکا تحت ریاست جمهوری بایدن مجددا به عنوان یک رهبر مشارکت کننده جهان آزاد بازگشته است که این نشان دهنده آسودگی خاطر بسیاری از همپیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحسین گروه هفت از بایدن بعد از آشوب کامل دوران ترامپ

تحسین گروه هفت از بایدن بعد از آشوب کامل دوران ترامپ