مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-13پزشكي

آن چه باید در مورد گرمازدگی بدانید!


عموما کودکان، افراد مسن و افراد درگیر با بیماری های قلبی و عروقی مستعد گرمازدگی هستند، گرمازدگی طیف وسیعی از علائم مانند سردرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری پزشک عمومی گفت: عموما کودکان، افراد مسن و افراد درگیر با بیماری های قلبی و عروقی مستعد گرمازدگی هستند، گرمازدگی طیف وسیعی از علائم مانند سردرد، بدن درد، پیچش و گرفتگی عضلات، تهوع و استفراغ و بی حالی را شامل می شود، در موارد شدید گرمازدگی ممکن است فرد دچار تشنج و مرگ شود.

علی اکبر نادری در گفت وگو با ایسنا درخصوص گرمازدگی در فصول گرم سال، اظهار کرد: گرمازدگی در اثر قرارگرفتن فرد در برابر تابش مستقیم نور خورشید برای مدت طولانی ظاهر می شود و در افراد باتوجه به شرایط بدنی آن ها عوارض متفاوتی دارد، عموما کودکان، افراد مسن و افراد درگیر با بیماری های قلبی و عروقی مستعد گرمازدگی هستند.

این پزشک عمومی افزود: گرمازدگی طیف وسیعی از علائم مانند سردرد، بدن درد، پیچش و گرفتگی عضلات، تهوع و استفراغ و بی حالی را شامل می شود، در موارد شدید گرمازدگی ممکن است فرد دچار تشنج و مرگ شود.

وی در خصوص راهکارهای پیشگیری از بروز گرمازدگی، تصریح کرد: افراد باید از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید به خصوص در اواسط روز اجتناب کنند و فعالیت های خود را به ساعات خنک مانند اوایل صبح و اواخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه باید در مورد گرمازدگی بدانید!

آن چه باید در مورد گرمازدگی بدانید!