مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-13اقتصادي

رشد 518 درصدی سرمایه گذاری های تحقق یافته صنایع سمنان در 2ماهه امسال


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 518 درصد ی سرمایه گذاری های تحقق یافته در بخش صنعت این استان در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 518 درصد ی سرمایه گذاری های تحقق یافته در بخش صنعت این استان در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

فرامرز محبوبی با اعلام این خبر از رشد 47 درصدی صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان در امسال خبر داد و اظهار کرد: صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت در سال جاری افزایش قابل توجهی در استان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در دو ماه ابتدایی امسال ، 25 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، 47 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه گذاری 1680 میلیارد ریال پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده اند که زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را در استان فراهم آورده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در دو ماه نخست امسال در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان آن را همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم؛ به طوری که در مقایسه با مدت مشابه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 518 درصدی سرمایه گذاری های تحقق یافته صنایع سمنان در 2ماهه امسال

رشد 518 درصدی سرمایه گذاری های تحقق یافته صنایع سمنان در 2ماهه امسال