مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-13اقتصادي

کلاهبرداری با احضار اجنه انگلیسی زبان!


در حالی که ده ها میلیون تومان برای بهبودی دخترم هزینه کرده بودم اما هنوز نمی توانست ذره ای پاهایش را حرکت بدهد، در همین حال زنی که به عربی و انگلیسی با اجنه سخن می گفت از طرف اجنه به من پیغام داد که باید 250 میلیون تومان دیگر برای بهبودی دخترم بپردازم اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در حالی که ده ها میلیون تومان برای بهبودی دخترم هزینه کرده بودم اما هنوز نمی توانست ذره ای پاهایش را حرکت بدهد، در همین حال زنی که به عربی و انگلیسی با اجنه سخن می گفت از طرف اجنه به من پیغام داد که باید 250 میلیون تومان دیگر برای بهبودی دخترم بپردازم اما .

این ها بخشی از اظهارات مرد جوانی است که به همراه خانواده اش از یک زوج رمال شکایت کرده است.

او پس از آن که قصه اجنه انگلیسی زبان را برای کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد بازگو کرد، درباره ماجرای کلاهبرداری از بیماران و معلولان گفت: دو سال قبل یک حادثه تلخ زندگی ام را ویران کرد.

آن روز همسر و دختر 12 ساله ام سوار بر خودروی برادرم بودند که ناگهان به دلیل سرعت زیاد، کنترل فرمان از دست برادرم خارج و خودرو به طرز وحشتناکی واژگون می شود.

در این حادثه هولناک دخترم از ناحیه کمر قطع نخاع شد و لگن همسرم نیز شکست اگرچه همسرم پس از مدتی به بهبودی رسید و مشکلات کمی داشت اما سیما ویلچرنشین شد و پاهایش دیگر هیچ حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با احضار اجنه انگلیسی زبان!

کلاهبرداری با احضار اجنه انگلیسی زبان!