مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-13بين الملل

سفر نیکی هیلی به سرزمین های اشغالی


سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل در بحبوحه دعوای دموکراتها بر سر موضع خودشان درباره درگیری رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، در چارچوب یک ماموریت همبستگی راهی سرزمینهای اشغالی شد.

- سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل در بحبوحه دعوای دموکراتها بر سر موضع خودشان درباره درگیری رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، در چارچوب یک "ماموریت همبستگی" راهی سرزمینهای اشغالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا با ارسال تصویری از خود در کنار دیوار ندبه نوشت: بدون توجه به چالشها، مردم اسراییل همیشه زندگی را جشن میگیرند و خدا را به خاطر نعمتهایشان شکر میکنند.

مایه خرسندی است که بار دیگر برای عبادت در چنین مکانی به آنها ملحق شوم.

نیکی هیلی و همسرش به قدس سفر کرده اند و این بخشی از ماموریت گروه مسیحیان برای اسراییل متحد شدند به شمار میرود که به عنوان یک ماموریت همبستگی با رژیم صهیونیستی تعریف شده است.

این گروه در پیامی توییتری اعلام کرد: ما متعهد هستیم که بدون شک در کنار نزدیکترین متحد ملت خود بایستیم و برای همیشه برای صلح اورشلیم (قدس) دعا خواهیم کرد.

هیلی یکی از جمهوریخواهان است که همانند سناتور تد کروز و مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا بعد از درگیری اخیر رژیم صهیونیستی با فلسطینیان راهی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نیکی هیلی به سرزمین های اشغالی

سفر نیکی هیلی به سرزمین های اشغالی