مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-13بين الملل

سعد حریری: در هیچ تصمیمی حتی استعفا به تنهایی عمل نخواهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره، سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که در حال حاضر همه گزینه ها روی میز است و من در انتخاب هر گزینه به تنهایی عمل نخواهم کرد و چه قصد استعفا داشته باشم و چه .

- در حالی که برخی منابع لبنانی خبر از تصمیم سعد حریری برای استعفا می دهند، وی تاکید کرد که در اجرای هیچ تصمیمی به تنهایی عمل نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره، سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که در حال حاضر همه گزینه ها روی میز است و من در انتخاب هر گزینه به تنهایی عمل نخواهم کرد و چه قصد استعفا داشته باشم و چه بخواهم ماموریت خود را در تشکیل دولت به پایان برسانم، این کار بدون مشورت با نبیه بری رییس پارلمان و شورای شرعی اسلامی و نخست وزیران پیشین انجام نخواهد شد.

سعد حریری بار دیگر بر ابتکار نبیه بری که برگرفته از طرح ابتکاری امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه برای نجات لبنان است تاکید و اعلام کرد این ابتکار می تواند لبنان را از بحران نجات دهد.

وی تصریح کرد که روابط خوب و کاملی با نبیه بری دارم، اما مشکل اینجاست که برخی طرف های دیگر تشکیل دولت را به تاخیر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعد حریری: در هیچ تصمیمی حتی استعفا به تنهایی عمل نخواهم کرد

سعد حریری: در هیچ تصمیمی حتی استعفا به تنهایی عمل نخواهم کرد