مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-13سياسي

سهم کمرنگ بخش کشاورزی در مناظره های انتخاباتی


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کم رنگ بودن بخش کشاورزی در مناظرات تلویزیونی گفت: به نظر می رسد نامزدهای ریاست جمهوری نسبت به حوزه کشاورزی از شناخت کافی برخوردار نیستند و وعده های کشاورزی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پررنگ نبود.

- ایسنا/مرکزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کم رنگ بودن بخش کشاورزی در مناظرات تلویزیونی گفت: به نظر می رسد نامزدهای ریاست جمهوری نسبت به حوزه کشاورزی از شناخت کافی برخوردار نیستند و وعده های کشاورزی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پررنگ نبود.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برخی وعده های نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات تلویزیونی در حوزه کشاورزی اظهار کرد: اگر اراده ای از سوی نامزدهای ریاست جمهوری برای عملی شدن وعده ها وجود داشته باشد قطعا هر وعده ای که کارشناسی شده باشد و با در نظر گرفتن جمیع جهات مطرح شود، در فاز اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هر گونه وعده ای که از سوی نامزدها مطرح می شود باید در قالب لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و پس از طرح در کمیسیون مربوطه به صحن علنی رفته و در صورت تصویب به شکل قانونی وارد مرحله اجرا شود و اینطور نیست که هر وعده ای که گفته می شود بتوان آن را عملیاتی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کمرنگ بخش کشاورزی در مناظره های انتخاباتی

سهم کمرنگ بخش کشاورزی در مناظره های انتخاباتی