مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-13سياسي

مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود


امام جمعه شهرستان علی آبادکتول با بیان این که نظام اسلامی با حضور مردم سرزنده است، گفت: مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود.

- حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در گفتگو با اظهارکرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مقبولیت مردمی در کنار مشروعیت الهی، یکی از ارکان شکل دهنده این نظام است و قوت و ضعف این مسأله هم مرتبط با میزان حضور و نقش آفرینی مردم است.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول افزود: از طرفی در شرایط کنونی مقبولیت مردمی نقش مستقیمی در امنیت ملی کشورمان می تواند ایفا کند، به گونه ای که هر کشوری که از پشتیبانی و حمایت های مردمی بالا برخوردار باشد، به لحاظ امنیت ملی هم از جایگاه بالاتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه 28 خرداد امسال حماسه عظیمی در پیش داریم، گفت: گرچه خردادماه همواره یادآور اتفاقات بسیار مهمی در طول انقلاب اسلامی است اما امسال یکی از رخدادهای بسیار مهم از لحاظ حضور مردم انشاالله رخ خواهد داد.

مهدی نژاد ادامه داد: نظام اسلامی به همت حضور مردم سرزنده است و تاکنون هم به همین علت به توفیقاتی دست یافته است.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول گفت: مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده اند، دفاع مقدس با حضور مردم با سربلندی مقابل صدام و استکبار جهانی پیروز شد و همین مردم تا کنون در مقابل تمام توطئه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود

مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود