مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-13بين الملل

وزیر خارجه مصر پیام سیسی را به دوحه می برد


به گفته برخی منابع مصری، وزیر خارجه این کشور امروز (یکشنبه) پیش از نشست روز سه شنبه وزرای خارجه اتحادیه عرب، به دوحه می رود.

- به گفته برخی منابع مصری، وزیر خارجه این کشور امروز (یکشنبه) پیش از نشست روز سه شنبه وزرای خارجه اتحادیه عرب، به دوحه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، به گفته برخی دیپلمات های مصری، سامح شکری، وزیر خارجه این کشور که به نمایندگی از کشورش در نشست روز سه شنبه وزرای خارجه اتحادیه عرب حضور خواهد داشت، امروز به دوحه سفر خواهد کرد.

این دیپلمات های مصری با تاکید بر اینکه سفر شکری به دوحه بعد جدیدی در روابط مصر-قطر خواهد داشت، اظهار کردند: از جمله برنامه های این سفر انتقال پیام عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خواهد بود.

محتوای پیام سیسی شامل تاکید بر ازسرگیری روابط میان دو کشور و تشکر بابت دعوت محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر از همتای مصری خود برای سفر به دوحه در جریان سفر اخیرش به قاهره است.

طبق اظهارات منابع یاد شده، ازسرگیری روابط کامل میان قاهره و دوحه به دلیل رویکرد مثبت موجود میان دو طرف، به شکل خوبی در حال انجام است و نشست های کمیته مشترک برای اجرای نتایج بیانیه العلا که ژانویه سال جاری امضا شد، با رویکرد مثبتی برگزار شدند و گزارشی که نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه مصر پیام سیسی را به دوحه می برد

وزیر خارجه مصر پیام سیسی را به دوحه می برد