مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-13ورزشي

آغاز بزرگترین رویداد ورزشی کارگری استان یزد از اول تیرماه


اولین المپیاد ورزشی کار گری استان یزد توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/یزد اولین المپیاد ورزشی کار گری استان یزد توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت وگو با عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این خصوص گفت: همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به تجربه برگزاری موفق هشت دوره المپیاد ورزشی و برنامه های حوزه سلامت می تواند در برگزاری المپیاد ورزشی کارگری بسیار سودمند باشد.

وی افزود: با توجه به این که تحرک بدنی مردم استان از جمله در بخش کارگری بسیار نامطلوب است، باید خروجی ورزش واحدهای کارگری که بعضاً در قالب تیم داری کشوری فعالیت ورزشی دارند به سمت تحرک بدنی و نشاط کارگران سوق یابد، از این رو المپیاد ورزشی کارگری با هدف همگانی کردن ورزش در بین جامعه کارگری استان، استعدادیابی ورزشی در بین کارگران و ایجاد نشاط و شادابی این قشر برگزار می شود.

عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: این المپیاد بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین رویداد ورزشی کارگری استان یزد از اول تیرماه

آغاز بزرگترین رویداد ورزشی کارگری استان یزد از اول تیرماه