مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13سياسي

خوزستان برای برگزاری 2 انتخابات آمادگی کامل دارد


رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: این استان مثل استان های دیگر در حال آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست.

- ، رضا نجاتی صبح امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه ای به آخرین روند اجرایی انتخابات در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: همه فرآیندهای انتخابات تا امروز به خوبی پیش رفته است و تعرفه ها نیز تحویل شهرستان ها داده شده اند و همه چیز برای برگزاری انتخابات آماده است.

وی افزود: در این هفته باقی مانده تا روز 28 خردادماه، فرصت مروری بر کارهاست که فرمانداری ها، بخشداری ها و ستاد انتخابات استان در حال پیگیری هستند و رفته رفته استان خوزستان نیز همچون دیگر استان ها در حال آمادگی کامل برای برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خردادماه است.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان به آغاز تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا و شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: در خصوص تبلیغات داوطلبان شورای شهر و روستا که از پنج شنبه آغاز شده است، داوطلبان حتماً با فرمانداری های شهرستان ها هماهنگی داشته باشند؛ همچنین در فضای بسته و شهرهای قرمز تأکید شده که تجمع بیش از 15 نفر و در شهرهای نارنجی تجمع بیش از 20 نفر و در شهرهای زرد تجمع بیش از 30 نفر، ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان برای برگزاری 2 انتخابات آمادگی کامل دارد

خوزستان برای برگزاری 2 انتخابات آمادگی کامل دارد