مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13سياسي

صیانت کامل و دقیق از روند برگزاری انتخابات در قم


رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قم با تقدیر از فرمانداری قم برای تهیه همه ملزومات فعالیت هیئت های بازرسی انتخاباتی در استان گفت: وظیفه قانونی این هیئت، - محسن بهشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم برگزاری نشست های هیئت بازرسی استان در موضوع انتخابات را توجه داد و اظهار کرد: شروع این جلسات پیش از آغاز سال جاری بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اعضای هیئت بازرسی استان 5 نفرند که این افراد طبق جدول زمان بندی و تقویم انتخابات مشغول برنامه ریزی و تلاش برای انجام وظایف قانونی خود بوده اند.

رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: هر شعبه اخذ رأی در استان قم، یک بازرس خواهد داشت، ضمن آن که یک سربازرس نیز فعالیت های هر 15 تا 20 شعبه اخذ رأی را در استان مورد نظارت و بازرسی قرار می دهد.

بهشتی با اشاره به استفاده از تجربیات دوره های قبل انتخابات در انتخابات پیشِ رو و در موضوع بازرسی خاطر نشان کرد: متأسفانه در انتخابات اسفند ماه 1398 و با توجه به آغاز شیوع کرونا، برخی از بازرسان انتخاباتی از انجام وظایف خود سر باز زدند که این افراد و همچنین افرادی که رضایتی از عملکرد آنان در بازرسی انتخابات در دوره های گذشته وجود نداشته است، برای بازرسی انتخابات پیشِ رو دعوت نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت کامل و دقیق از روند برگزاری انتخابات در قم

صیانت کامل و دقیق از روند برگزاری انتخابات در قم