مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13اقتصادي

آلودگی نفتی در ساحل بندر کنگان/ عملیات پاکسازی آغاز شد+عکس


یکی از شهروندان کنگانی با ارسال تصاویری به خبرنگار خبرگزاری فارس از وجود لکه نفتی در ساحل روستای قلعه میان شهرستان کنگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، صبح امروز یکی از شهروندان کنگانی با ارسال تصاویری به خبرنگار خبرگزاری فارس از وجود لکه نفتی در ساحل روستای قلعه میان شهرستان کنگان خبر داد.

احتمالاتی در این باره وجود دارد که ممکن است این لکه نفتی از سوی کشتی های نفت کش در زمان تخلیه آب توازن وارد دریا شده یا ممکن است بر اثر اشتباه از سوی صنایع پارس جنوبی مستقر در منطقه به دریا ریخته شده باشد.

این شهروند کنگانی در گفتگو با فارس اظهار داشت: شهرستان کنگان چسبیده به صنایع بزرگ پارس جنوبی است و این اتفاق تاکنون بارها رخ داده و مردم منطقه از وضعیت موجود نگران هستند.

این فعال اجتماعی گفت: متاسفانه به مقوله محیط زیست در منطقه ای با این اهمیت که تأثیر بسزایی در درآمدهای کشور دارد توجهی نمی شود و علاوه بر آلودگی هوا و انتشار گاز که در فصل گرم سال مردم را به ستوه آورده است؛ دریای خلیج فارس را نیز که محلی برای تأمین آبزیان دریایی برای تغذیه مردم است را با خطر جدی آلودگی های نفتی مواجه کرده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس درباره این لکه نفتی گفت: پیرو دریافت گزارش آلودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نفتی در ساحل بندر کنگان/ عملیات پاکسازی آغاز شد+عکس

آلودگی نفتی در ساحل بندر کنگان/ عملیات پاکسازی آغاز شد+عکس