مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13سياسي

هنر در اشاعه فرهنگ رضوی نقش موثری را ایفا می کند


در همه سال هایی که جشنواره ای با نام و به نیت امام رضا (ع) برگزار می شود؛ در قالب های مختلف که موسیقی و سرود نیز بخشی از آن محسوب می شود، - گلریز گفت: در همه سال هایی که جشنواره ای با نام و به نیت امام رضا (ع) برگزار می شود؛ در قالب های مختلف که موسیقی و سرود نیز بخشی از آن محسوب می شود، اقدامات قابل توجهی انجام شده و به بیان دیگر هنر در اشاعه فرهنگ رضوی همواره نقش موثری را ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، محمد گلریز یکی از خوانندگان برتر دوران دفاع مقدس است و صدایش به عنوان میراث شفاهی ایران در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده است؛ همه او را ترانه این بانک آزادی.

می شناسیم.

این خواننده انقلابی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در توضیح برگزاری جشن های دهه کرامت بیان کرد: اساسا برپایی اینگونه مراسمات برای تحکیم اسلام و عزت مسلمانان کار قابل تحسینی است و نظر من این است که مردم باید مشارکت بیشتری در این مناسبت ها داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه مسائل و مشکلات بشریت از زمانی آغاز شد که نسبت به مقدسات بی مهری کردند.

بی توجهی دراین موارد به خودمان برمی گردد؛ جامعه بشری به وجود مقدس اهل بیت(ع) نیاز مبرم دارد ومسلمان و غیر مسلمان قلبا به ائمه و قدرت لدنی الهی ایمان دارند و شرکت دراین مراسمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر در اشاعه فرهنگ رضوی نقش موثری را ایفا می کند

هنر در اشاعه فرهنگ رضوی نقش موثری را ایفا می کند