مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13سياسي

9 شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز/ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل


هرمزگان در شرایط سختی به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارد و در حال تلاش برای کاهش شیوع این بیماری هستیم اما عده ای با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در شرایط سختی به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارد و در حال تلاش برای کاهش شیوع این بیماری هستیم اما عده ای با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، موجب انتقال بیماری کرونا به دیگران می شوند.

فریدون همتی صبح امروز(23 خردادماه) در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان با بیان اینکه 9 شهرستان در استان هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، عنوان کرد: شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، حاجی آباد، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنان در وضعیت قرمز و شهرستان های بندرخمیر و سیریک در وضعیت نارنجی و شهرستان های بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند.

وی با گلایه جدی از افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ادامه داد: این افراد با بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، جان و سلامتی خود، خانواده و دیگران را به خطر می اندازند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم خودداری از برگزاری تجمعات، مراسم های عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی، افزود: با وجود این تاکیدات اما متاسفانه با برگزاری یک جشن تولد در هرمزگان، تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز/ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل

9 شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز/ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل