مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13بين الملل

اسراییلی ها معتقدند دولت جدید عمر کوتاهی دارد


تازه ترین نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان داد که اکثریت اسراییلی ها پیش بینی می کنند دولت ائتلافی جدید تنها مدت کوتاهی دوام داشته باشد.

- تازه ترین نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان داد که اکثریت اسراییلی ها پیش بینی می کنند دولت ائتلافی جدید تنها مدت کوتاهی دوام داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه 12 رژیم صهیونیستی، براساس این نظرسنجی، 43 درصد پاسخ دهندگان در این نظرسنجی معتقدند دولت ائتلافی نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا و یاییر لاپید، رییس حزب آینده ای هست تنها یک مدت کوتاه، 30درصد معتقدند برای یک مدت طولانی ادامه خواهد داشت اما به انتهای دوره خود نمی رسد و فقط 11 درصد معتقدند این دولت تا پایان دوره خود یعنی همان چهار سال را روی کار خواهد بود.

همچنین 61 درصد معتقدند بنت به خاطر جاه طلبی های شخصی این دولت را تشکیل داده و 20 درصد هم بر این باورند که وی دلایل ایدئولوژیک برای تشکیل این ائتلاف داشته است.

49 درصد از پاسخ دهندگان گفتند، بنت به تناوبی بودن پست نخست وزیری با لاپید احترام خواهد گذاشت، 29 درصد معتقدند اصلا عمر دولت به اندازه ای قد نخواهد داد که توافق تناوبی بودن این سمت اجرایی شود و قبل از آن دولت از هم خواهد پاشید و 7 درصد هم پاسخ دادند بنت به این مساله احترام نخواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییلی ها معتقدند دولت جدید عمر کوتاهی دارد

اسراییلی ها معتقدند دولت جدید عمر کوتاهی دارد