مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-13سياسي

معرفی رؤسای ستادهای استانی 6 نامزد ریاست جمهوری/ انصراف 72 نامزد شوراهای شهری سمنان


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از انصراف 72 نامزد شوراهای شهر در این استان خبر داد  گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از انصراف 72 نامزد شوراهای شهر در این استان خبر داد  گفت: صلاحیت 65 کاندیدای شوراها در این استان نیز رد شده است.

سیدعباس دانایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع صلاحیت 90درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در این استان تایید شده است.

وی ادامه داد: در مجموع از 625 داوطلب شورای اسلامی شهر در استان، 72 نفر انصراف دادند و 65 نفر نیز تایید صلاحیت نشدند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان همچنین با بیان اینکه در بحث انتخابات شورای اسلامی روستا، از مجموع 2249 نفر داوطلب، 103 نفر انصراف دادند اضافه کرد: صلاحیت بیش از 96 درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان، به تایید رسیده است.

وی افزود: از جلسه قبل تاکنون، در خصوص شعبات اخذ رای، یک شعبه اضافه و تعداد شعب اخذ رای از 787 شعبه به 789 شعبه افزایش پیدا کرد که این شعبه در شهرستان دامغان است.

دانایی با بیان اینکه کلیه ملزومات به تعداد کافی در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است تصریح کرد: همه ملزومات و امکانات مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رؤسای ستادهای استانی 6 نامزد ریاست جمهوری/ انصراف 72 نامزد شوراهای شهری سمنان

معرفی رؤسای ستادهای استانی 6 نامزد ریاست جمهوری/ انصراف 72 نامزد شوراهای شهری سمنان