مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-13سياسي

حسن بیگی: لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی/ اقلام انتخاباتی توزیع شده است


رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است گفت: تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران در جلسه با بازرسین استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی انتخابات اظهار کرد: هیات های بازرسی تشکیل شده اند و آموزش و تسلط بر قوانین باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

وی گفت: رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است که تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بازرسان و نمایندگان فرماندار در روز 28 خرداد بایستی هماهنگ باشند عنوان کرد: وزارت کشور مسؤول اجرا و حسن اجرای انتخابات می باشد که حسن اجرای انتخابات به کمک بازرسان تحقق پیدا می کند.

حسن بیگی سپس افزود: اقلام انتخاباتی توزیع شده و نکته مهم مدیریت تعرفه ها می باشد تا انتخابات به نحو مطلوب و بدون مشکل برگزار شود.

وی همچنین بیان کرد: شروع اخذ رای از ساعت 7 صبح است و باید درب شعبه ها ساعت 7 باز باشد و اولین استعلام در این ساعت انجام شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در شعبه ها استفاده شود؛ تا ضمن بهره گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن بیگی: لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی/ اقلام انتخاباتی توزیع شده است

حسن بیگی: لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی/ اقلام انتخاباتی توزیع شده است