مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-13سياسي

موارد تخلف تبلیغات انتخاباتی در فردیس بالا است


فرماندار فردیس با اشاره به اینکه برای انتخابات پیش رو آمادگی کافی وجود دارد، گفت: با تعداد زیادی از تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در حوزه مجازی و حقیقی مواجه شدیم که همگی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات پرشور با حضو حداکثری مردم را داریم.

فرماندار فردیس بیان کرد: در حال حاضر 183 شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی این تعداد نسبت به مشابه دوره قبل افزایش 60 داشته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در راستای برگزاری انتخابات با شکوه و با کیفیت اعضای شعب آموزش کافی دیده اند؛ همچنین جلسات توجیهی نیز برای این افراد برگزار شد.

اینانلو با اشاره به قوانین تبلیغات انتخاباتی در این دوره از رقابت ها، تصریح کرد: تعداد زیادی از نامزدها هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی تخلف داشتند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در خصوص فعالیت مدیریت شهری فردیس یادآور شد: در حال حاضر شهرداری توسط سرپرست اداره می شود که فکر می کنم با توجه به فرصت کمی که در اختیار شورا و شهرداری قرار دارد شرایط برای انتخاب شهردار باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد تخلف تبلیغات انتخاباتی در فردیس بالا است

موارد تخلف تبلیغات انتخاباتی در فردیس بالا است