مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-13سياسي

سوءمدیریت ها مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات نشود


رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: نباید سوءمدیریت و ضعف مدیریت مدیران و دولت های گذشته مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات شود.

سیف الله مطلبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه های محسن رضایی، اظهار کرد: آبادانی و رفع محرومیت، حق همه استان ها از جمله چهارمحال و بختیاری است که این نگاه در برنامه های این نامزد انتخاباتی وجود دارد و به آن توجه خواهد شد.

رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کاندیدا در تمامی امور از افراد توانمند با سلایق مختلف در استان ها استفاده می کنند، افزود: هر فردی که دارای توانمندی های منحصر به فرد باشد، این نامزد انتخاباتی از توانایی آن ها استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عمده برنامه های محسن رضایی مباحث اقتصادی است، تصریح کرد: این کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مسائل و مشکلات کشور را رصد کرده و راه برون رفت از آن ها را می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت ها مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات نشود

سوءمدیریت ها مانع از مشارکت حداکثری در انتخابات نشود