مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13ورزشي

تصمیم گیری درباره پیشنهاد تیم های فوتبال اوکراین


لژیونر آملی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین، پیشنهادهای مطرح شده از سوی تیم های مطرح لیگ اوکراین را تایید، اما تصمیم گیری درخصوص آینده فوتبالی اش را به بعد از تعطیلات موکول کرد.

- الهیارصیادمنش که پس از پایان لیگ فوتبال اوکراین برای گذراندن تعطیلات در زادگاهش شهرستان آمل به سرمی برد، درتمرینات تیم باشگاه آرش این شهر که فوتبال حرفه ای خود را شروع کرده بود، حاضر شد و با بازیکنان و کادرفنی وعوامل اجرایی این باشگاه دیدار وگفت وگو کرد.

صیادمنش که نخستین لژیونر تاریخ فوتبال شهرستان آمل نیز محسوب می شود، در گفتگو با خبرنگار مهر درآمل، آخرین وضعیت خود را در تیم زوریا لوهانسک اوکراین تشریح کرد و گفت: خیلی خوشحالم در مدرسه فوتبال آمل که شروع فوتبالی من از این باشگاه بوده حضور یافتم و با مدیران، مربیان علاقمند این باشگاه، از نزدیک دیدار می کنم.

وی افزود: باشگاه آرش آمل مجموعه بسیار خوب و آینده داری هست که چندین سال در رده نوجوانی در این باشگاه درلیگ های استانی وکشوری بازی کردم وازاین باشگاه به تیم های مطرح فوتبال ایران معرفی شدم.

فصل خوبی درلیگ اوکراین داشتم لژیونر آملی فوتبال اوکراین در خصوص فصل سپری شده در لیگ این کشور گفت، فصل خیلی خوبی با تیم زوریا لوهانسک داشتم، هم برای خودم وهم برای تیمم خوب تمام ورویایی تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره پیشنهاد تیم های فوتبال اوکراین

تصمیم گیری درباره پیشنهاد تیم های فوتبال اوکراین