مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-13بين الملل

نتانیاهو: روند تحویل قدرت طبق قانون انجام خواهد شد


به دنبال تشکیل ائتلاف دولتی میان رقبای نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت، وی گفت که قدرت را طبق روند قانونی آن تحویل خواهد داد.

- به دنبال تشکیل ائتلاف دولتی میان رقبای نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت، وی گفت که قدرت را طبق روند قانونی آن تحویل خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری زبان کان ساعاتی پیش از برگزاری جلسه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای دادن رای اعتماد به دولت ائتلافی نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا و یاییر لاپید، رهبر حزب آینده ای هست نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی این رژیم به نزدیکانش گفته است؛ مراحل تحویل قدرت طبق قوانین تعیین شده انجام می شود.

رییس حزب آینده ای هست رژیم صهیونیستی با تکمیل توافق ائتلافی با تمامی هفت حزب اردوگاه تغییر و تقدیم آن به کنست (پارلمان این رژیم) در یک قدمی تشکیل دولت قرار گرفت و قرار است کنست امروز (یکشنبه) نشستی را برای بررسی اعطای رای اعتماد به دولت برگزار کند.

طبق این توافق­ های ائتلافی، نفتالی بنت تا اوت 2023 نخست ­وزیر خواهد بود و لاپید در طول این دوره وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن تا پایان دوره کنست فعلی در نوامبر 2025 لاپید نخست وزیری را بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: روند تحویل قدرت طبق قانون انجام خواهد شد

نتانیاهو: روند تحویل قدرت طبق قانون انجام خواهد شد