مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-13بين الملل

تلاش بولسونارو برای جلب حمایت نیروهای پلیس برزیل در انتخابات


در بحبوحه سیاسی شدن پلیس برزیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی، رییس جمهوری این کشور یکبار دیگر همزمان در جستجوی همراهی پلیس و در تجمع حامیانش گفت: - در بحبوحه سیاسی شدن پلیس برزیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی، رییس جمهوری این کشور یکبار دیگر همزمان در جستجوی همراهی پلیس و در تجمع حامیانش گفت: هر اتفاقی بیفتد روی افسران پلیس حمایت حساب می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژایر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل در جمع هزاران تن از حامیان موتورسوار در سائوپائولو گفت: نیروهای پلیس نظامی کشور به عنوان ارتش من یک حامی و پشتیبان هستند.

بولسونارو همچنین گفت: شما نیروی کمکی برای نیروهای مسلح هستید.

مطمئنم که بر اساس قانون و نظم و بر اساس اولویت های قانون اساسی ما در هر وضعیتی کنار هم هستیم.

بولسونارو در حالی به دنبال حمایت نیم میلیون افسر پلیس برزیل است که این کشور با 490 هزار کشته ناشی از کرونا و تنش های رو به رشد در کشور دست به گریبان است.

وزارت بهداشت برزیل گزارش داده که روز شنبه 2037 مورد جدید مرگ ناشی از کرونا ثبت شده و 78 هزار و 700 مورد جدید ابتلا نیز گزارش شده است.

منتقدان بولسونارو همچنین می گویند که اقدامات وی برای جلب حمایت پلیس می تواند خطرات زیادی را پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بولسونارو برای جلب حمایت نیروهای پلیس برزیل در انتخابات

تلاش بولسونارو برای جلب حمایت نیروهای پلیس برزیل در انتخابات