مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-13ورزشي

تک مسافر کرمانشاه در راه پارالمپیک توکیو


رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: شهلا بهروزی راد تنها ورزشکار کرمانشاهی است که عازم رقابت های پارالمپیک توکیو می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: شهلا بهروزی راد تنها ورزشکار کرمانشاهی است که عازم رقابت های پارالمپیک توکیو می شود.

عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به بسته شدن پرونده اعزامی های ایران به پارالمپیک توکیو، اظهارکرد: براین اساس شهلا بهروزی راد ورزشکار رشته قایقرانی، تنها نماینده اعزامی کرمانشاه به این رقابت ها خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نامی از مهران نکویی مجد در میان اعزامی ها نیست، افزود: مهران نکویی مجد سال 2019 در رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در امارات توانست سهمیه المپیک را بگیرد، اما متاسفانه علیرغم شایستگی هایی که داشت، نامش در لیست اعزامی ها قرار نگرفت.

رییس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه تصریح کرد: انتظار داشتیم برای این دوره از رقابت های المپیک حداقل سه اعزامی یعنی شهلا بهروزی راد، مهران نکویی مجد و علی الفت نیا را داشته باشیم، اما تنها اعزام شهلا بهروزی راد قطعی شد.

وی تاکید کرد: علی الفت نیا هم باتوجه به اینکه در دوره گذشته رقابت های پارالمپیک حضور داشت، برای توکیو هم انتظار داشتیم بتواند سهیمه ورودی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک مسافر کرمانشاه در راه پارالمپیک توکیو

تک مسافر کرمانشاه در راه پارالمپیک توکیو