مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-13بين الملل

مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت


کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن با امانوئل ماکرون در حاشیه اجلاس گروه هفت به بحث و تبادل نظر در خصوص مجموعه ای از موضوعات دوجانبه از جمله رویکردها در قبال روسیه و چین پرداخته است.

- کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن با امانوئل ماکرون در حاشیه اجلاس گروه هفت به بحث و تبادل نظر در خصوص مجموعه ای از موضوعات دوجانبه از جمله رویکردها در قبال روسیه و چین پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه مجددا بر تعهدشان به تقویت روابط دوجانبه، همکاری در داخل ناتو و تلاشهای مشترک برای مبارزه با همه گیری کووید-19 تاکید کردند.

کاخ سفید در بیانیه خود عنوان کرد: بایدن و ماکرون به بحث درخصوص اقدامات ما برای تقویت و مدرنیزه سازه ناتو، و همکاری نزدیک ما در زمینه مبارزه با تروریسم، از جمله در منطقه ساحل ، و دیگر اولویتهای مشترک سیاست خارجی نظیر چین و روسیه پرداختند.

این بیانیه در حالی منتشر شد که سران کشورهای عضو گروه هفت در منطقه کورنوال انگلیس به منظور شرکت در یک اجلاس حضوری سه روزه با هدف رسیدگی به چالشهای جهانی و مسائل بین المللی گردهم آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت

مذاکره بایدن و ماکرون بر سر مسائل چین و روسیه در حاشیه اجلاس گروه هفت