مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-13سياسي

انتقاد امام جمعه ورزقان از روند پیشرفت پروژه مجتمع مس سونگون


امام جمعه ورزقان از روند پیشرفت پروژه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون این شهرستان انتقاد کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا در این زمینه جدی باشند تا این پروژه تا پایان سال 1400 مورد بهره برداری قرار بگیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه ورزقان از روند پیشرفت پروژه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون این شهرستان انتقاد کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا در این زمینه جدی باشند تا این پروژه تا پایان سال 1400 مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در شهریور ماه سال 97 پروژه هیپ لیچینگ کلنگ زنی شده و در آن زمان مسئول مربوطه زمان بهره برداری از این پروژه را یک سال اعلام کرده بود که متاسفانه نزدیک به سه سال است پیشرفت چندانی نکرده است.

وی یکی از دلایل کندی پروژه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون را اشتباه مطالعات در این طرح دانست و تصریح کرد: بعد از کلنگ زنی، جای کارخانه را عوض کردند و به همین دلیل عملا این پروژه با یکسال تاخیر، از سال 98 شروع به کار کرد.

وی، ضمن ابراز گلایه مجدد از بی برنامگی در آغاز این طرح به پیگیری های انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: در سال 1399 در یکی از برنامه های تودیع و معارفه، مدیران این پروژه اعلام کردند که این طرح 25 درصد پیشرفت داشته است؛ در همان جلسه گلایه خود را به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه ورزقان از روند پیشرفت پروژه مجتمع مس سونگون

انتقاد امام جمعه ورزقان از روند پیشرفت پروژه مجتمع مس سونگون